SZKOLENIE ON-LINE AML w praktyce księgowego i biura rachunkowego.

Zapraszamy Państwa na szkolenie online

AML w praktyce księgowego i biura rachunkowego

Wykładowca: Monika Markisz

Termin: 17 maja godz. 9.00-12.00

Cena: 220 zł zw. z VAT


INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM

  • Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo
  • Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
  • W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
  • Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.

CEL SZKOLENIA

Zapoznanie uczestników szkolenia z przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w tym z najnowszymi interpretacjami organów podatkowych i wyrokami sądów powszechnych.

 


ADRESACI SZKOLENIA

księgowi, dyrektorzy finansowi, pracownicy działów finansowych.


PROGRAM SZKOLENIA

Program szkolenia:

  1. Przedstawienie źródeł prawa w zakresie przeciwdziałania prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu.
  2. Zdefiniowanie obowiązków jednostki obowiązanej do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
  3. Klasyfikacja klienta i czynniki ryzyka związane z klientem.
  4. Analiza, szacowanie i ocena ryzyka oraz dokumentowanie czynności podjętych w celu szacowania ryzyka.
  5. Bieżąca i okresowa analiza transakcji klienta.
  6. Cel i sposoby realizacji zasady „know your client”- identyfikacja i weryfikacja klienta, osoby upoważnionej do działania w imieniu klienta, beneficjenta rzeczywistego.
  7. Procedury powstępowania w odniesieniu do osób zajmujących eksponowane stanowiska polityczne, członków ich rodzin i ich współpracowników.
  8. Obowiązek raportowania i zawiadamiana organów (Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, prokuratury, inne).
  9. Szkolenie – obowiązki edukacyjne.
  10. Rejestr działalności na rzecz spółek i inne rejestry działalności regulowanej.
  11. RODO w obszarze AML

WYKŁADOWCA

Monika Markisz prowadzi kancelarię radcy prawnego i doradcy podatkowego w Lublinie, ale zdalnie współpracuje zdalnie z firmami z całej Polski. Na co dzień udziela porad przede wszystkim przedsiębiorcom, spółkom  audytorskim i  biurom rachunkowym. Od kilkunastu lat doradza przedsiębiorcom, których działalność wiąże się pośrednio lub bezpośrednio z branżą nieruchomości – deweloperom, inwestorom czy wynajmującym. Wspomaga również innowacyjne start-up’y. Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych. Specjalizuje się w prawie handlowym, gospodarczym, podatkowym i prawie pracy.

Prowadzi poczytnego i popularnego bloga www.podatki-dla-prawnika.pl. Stale prowadzi wykłady i szkolenia dla praktyków  organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, uczy podatków aplikantów radcowskich i radców prawnych.

Monika Markisz stara się wykorzystać wiedzę teoretyczną, aby doprowadzić do stworzenia rozwiązań, które w praktyce będą legalne pod względem prawno-podatkowym. Interesuje ją nie tylko to, co dzieje się prawie czy w podatkach dzisiaj, ale również stara się przewidzieć skutki planowanych i podejmowanych rozwiązań w perspektywie kilku kolejnych lat.


WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU

Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.


MIEJSCE SZKOLENIA

SZKOLENIE ONLINE – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.


CENA SZKOLENIA

220 zw. z VAT
Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf).  Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem. 


ZGŁOSZENIA

Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres szkolenia@kosacka.pl

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791

Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Szkolenie  przeznaczonych dla działów kadrowo-płacowych, księgowych, doradców podatkowych.


OPŁATY

Opłaty przekazujemy na konto:

DK Szkolenia Sp. z o.o.

Graniczna 83, 15-635 Białystok

49 1750 0009 0000 0000 3038 4172

W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia


ANKIETA

Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: szkolenia@kosacka.pl. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelki uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.


REKLAMACJA

Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: szkolenia@kosacka.pl

Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.

    Zapisz się na szkolenie

    Dane szkolenia:


    Dane uczestników (co najmniej jeden):















    Dane zamawiającego:






    Powiązane wpisy