ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH – obowiązki pracodawcy podatkowe i prawne

Zapraszamy Państwa na szkolenie on-line

ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH – obowiązki pracodawcy podatkowe i prawne

Szkolenie przeznaczone jest:

Dla osób, które już wdrożyły ZFŚS: aktualizacja wiedzy oraz omówienie dobrych praktyk.

Dla osób w trakcie wdrażania: praktyczne wskazówki i kroki do efektywnego uruchomienia funduszu.

Wykładowca: Małgorzata Rzeszutek

Termin szkolenia: 20 luty  godz. 9.00-14.00

Koszt szkolenia: 370zł brutto/os.


INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM

  • Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo
  • Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
  • W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
  • Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.


CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom gruntowej wiedzy dotyczącej działalności socjalnej prowadzonej w zakładach pracy, zasad tworzenia regulaminu oraz zasad wydatkowania i rozliczania świadczeń przekazywanych osobom uprawnionym do korzystania z tego typu pomocy.


ADRESACI SZKOLENIA

  •  pracownicy działów kadr i płac podmiotów rozliczający wynagrodzenia

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Zasady tworzenia ZFŚS przez pracodawców w 2024 r.

  • podstawy prawne tworzenia i gospodarowania ZFŚS
  • odpis obligatoryjny i uznaniowy.
  • regulamin ZFŚS
  • osoby uwzględniane w przeciętnej liczbie zatrudnionych (osoby przebywające na urlopach wychowawczych, rodzicielskich, bezpłatnych) – metodyka ustalania przeciętnej liczby zatrudnionych
  • komisja socjalna i jej rola

2. Świadczenia z ZFŚS oraz ich opodatkowanie i oskładkowanie – osoby uprawnione do świadczeń z funduszu

  • jakie świadczenia przysługują z funduszu
  • opodatkowanie świadczeń z ZFŚS
  • świadczenia z funduszu a składki ZUS
  • osoby uprawnione do świadczeń
  • limity podatkowe przy świadczeniach

3. Kryteria socjale przyznawania świadczeń

  • problematyka finansowania tzw. zakładowych imprez okolicznościowych, integracyjnych i wycieczek
  • koszty związane z utrzymaniem obiektów socjalnych
  • bony, paczki, zapomogi i inne świadczenia finansowane i niefinansowane z funduszu
  • dofinansowanie z ZFŚS do czesnego za żłobek lub przedszkole
  • świadczenie, które nie mogą być finansowane z funduszu

4. Świadczenia z ZFŚS w ewidencji księgowej- konta syntetyczne i analityczne

5. Inwentaryzacja ZFŚS

6. Konsekwencje naruszenia ustawy o ZFŚS

7. Korekta ZFŚS na koniec roku


WYKŁADOWCA

Małgorzata Rzeszutek -doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych.

Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT . Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności: w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych ,dokumentacji cen transferowych.

W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.


WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU

Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.


MIEJSCE SZKOLENIA

Szkolenie online – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.


CENA SZKOLENIA

Koszt szkolenia : 370zł brutto/os. Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf). Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem.


ZGŁOSZENIA

Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres szkolenia@kosacka.pl

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791

Uwaga! Jeżeli Państwa udział w szkoleniu jest finansowany w całości lub częściowo ze środków publicznych prosimy o dołączenia do zgłoszenia wypełnionego oświadczenia.

Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Szkolenie  przeznaczonych dla działów kadrowo-płacowych, księgowych, doradców podatkowych.


OPŁATY

Opłaty przekazujemy na konto:

DK Wydawnictwo Sp. z o.o.

ul. Graniczna 83, 15-635 Białystok

54 1540 1216 2054 9147 9738 0001

W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia


ANKIETA

Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: szkolenia@kosacka.pl. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelkie uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.


REKLAMACJA

Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: szkolenia@kosacka.pl

Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.

    Zapisz się na szkolenie

    Dane szkolenia:



    Dane uczestników (co najmniej jeden):
















    Dane zamawiającego:







    Powiązane wpisy