Tematy:
wkrótce
Termin: 23 stycznia godz. 8.30-10.00
Wykładowca: Marlena Pikuła i Teresa Łapińska
INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM
- Webinarium będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań.
- Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo.
- Osoby, które zapiszą się na webinarium, otrzymują w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
- W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
- Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne.
Osoby posiadające wykupiony karnet roczny – otrzymają zaproszenie z linkiem (na maila podanego w zgłoszeniu).
Osoby zainteresowane jednorazowym uczestnictwem (na zasadzie karnetu miesięcznego) po dokonaniu przedpłaty – otrzymają zaproszenie z linkiem (na maila podanego w zgłoszeniu).
CEL SZKOLENIA
Celem spotkań jest krótka sygnalizacja zmian z ostatniego miesiąca, krótkie omówienie aktualnych problemów i integracja środowiska osób pracujących w działach HR poprzez możliwość przedyskutowania w gronie praktyków bieżących problemów i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kadr, plac, ZUS.
ADRESACI SZKOLENIA
Adresatami szkolenia są pracownicy działów kadrowo-płacowych.
WYKŁADOWCA
Marlena Pikuła oraz Teresa Łapińska (odpowiedzi na praktyczne pytania)
Marlena Pikuła
- Specjalistka ds. Kadr i Płac z ponad 15-letnim doświadczeniem. Od 2013 roku prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy, rozliczania czasu pracy oraz zagadnień kadrowo-płacowych. Dzięki wieloletniej praktyce zawodowej potrafi przekazać wiedzę w sposób zrozumiały i skoncentrowany na rozwiązaniach problemów, z jakimi na co dzień mierzą się pracownicy działów HR.
Teresa Łapińska
- Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Od 2013 roku związana z DK Doradztwo Sp. z o.o. Posiada szerokie doświadczenie jako kierownik działu HR oraz prowadząca cykliczne szkolenia od 2019 roku. Teresa Łapińska oferuje praktyczne odpowiedzi na pytania uczestników oraz pomaga rozwiązywać złożone zagadnienia z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń.
TERMIN WEBINARIUM
Webinarium odbędzie się 23 stycznia 2025 o godz. 8.30. – 10.00
Prosimy o przesyłanie pytań na Vademecum – do dnia 20 stycznia godz. 12.00 na e-mail: szkolenia@kosacka.pl
UWAGA!
ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONY CZAS TRWANIA VADEMECUM I LICZNĄ GRUPĄ UCZESTNIKÓW A W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM DUŻĄ ILOŚCIĄ ZADAWANYCH PYTAŃ ZMUSZENI JESTEŚMY OGRANICZYĆ ZAKRES I ILOŚĆ ZADAWANYCH PYTAŃ.
(max. można zadać 3 pytania).
NIE MOGĄ BYĆ ONE OBSZERNEJ TREŚCI ANI DOTYCZYĆ DŁUŻSZYCH WYLICZEŃ.
ABY ZWIĘKSZYĆ JAKOŚĆ I KOMFORT SZKOLENIA PROSIMY NIE ZADAWAĆ PYTAŃ NA CZACIE WYMAGAJĄCYCH ROZBUDOWANYCH ODPOWIEDZI BĄDŹ WYLICZEŃ.
W ramach spotkań Vademecum nie przygotowujemy pisemnych odpowiedzi na zadane pytania.
KOSZT WEBINARIUM
jednorazowy dostęp do webinarium– 125 zł brutto/os.
karnet roczny dostęp do webinarium – 1150 zł brutto/os.
Zgłoszenie uczestnictwa w webinarium mogą Państwo dokonać wysyłając wypełnioną kartę zgłoszenia na adres szkolenia@kosacka.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 790 550 791
OPŁATY
Opłaty przekazujemy na konto:
DK Wydawnictwo Sp. z o.o.
ul. Graniczna 83, 15-635 Białystok
54 1540 1216 2054 9147 9738 0001
W tytule przelewu prosimy wpisać – E-Vademecum kadrowe oraz datę szkolenia.
ANKIETA
Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: szkolenia@kosacka.pl. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelki uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.
REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: szkolenia@kosacka.pl
Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.