Zapraszamy Państwa na szkolenie on-line
ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH – obowiązki pracodawcy podatkowe i prawne
Szkolenie przeznaczone jest:
Dla osób, które już wdrożyły ZFŚS: aktualizacja wiedzy oraz omówienie dobrych praktyk.
Dla osób w trakcie wdrażania: praktyczne wskazówki i kroki do efektywnego uruchomienia funduszu.
Wykładowca: Małgorzata Rzeszutek
Termin szkolenia: 20 luty godz. 9.00-14.00
Koszt szkolenia: 370zł brutto/os.
INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM
- Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo
- Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
- W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
- Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom gruntowej wiedzy dotyczącej działalności socjalnej prowadzonej w zakładach pracy, zasad tworzenia regulaminu oraz zasad wydatkowania i rozliczania świadczeń przekazywanych osobom uprawnionym do korzystania z tego typu pomocy.
ADRESACI SZKOLENIA
- pracownicy działów kadr i płac podmiotów rozliczający wynagrodzenia
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Zasady tworzenia ZFŚS przez pracodawców w 2024 r.
- podstawy prawne tworzenia i gospodarowania ZFŚS
- odpis obligatoryjny i uznaniowy.
- regulamin ZFŚS
- osoby uwzględniane w przeciętnej liczbie zatrudnionych (osoby przebywające na urlopach wychowawczych, rodzicielskich, bezpłatnych) – metodyka ustalania przeciętnej liczby zatrudnionych
- komisja socjalna i jej rola
2. Świadczenia z ZFŚS oraz ich opodatkowanie i oskładkowanie – osoby uprawnione do świadczeń z funduszu
- jakie świadczenia przysługują z funduszu
- opodatkowanie świadczeń z ZFŚS
- świadczenia z funduszu a składki ZUS
- osoby uprawnione do świadczeń
- limity podatkowe przy świadczeniach
3. Kryteria socjale przyznawania świadczeń
- problematyka finansowania tzw. zakładowych imprez okolicznościowych, integracyjnych i wycieczek
- koszty związane z utrzymaniem obiektów socjalnych
- bony, paczki, zapomogi i inne świadczenia finansowane i niefinansowane z funduszu
- dofinansowanie z ZFŚS do czesnego za żłobek lub przedszkole
- świadczenie, które nie mogą być finansowane z funduszu
4. Świadczenia z ZFŚS w ewidencji księgowej- konta syntetyczne i analityczne
5. Inwentaryzacja ZFŚS
6. Konsekwencje naruszenia ustawy o ZFŚS
7. Korekta ZFŚS na koniec roku
WYKŁADOWCA
Małgorzata Rzeszutek -doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych.
Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT . Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności: w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych ,dokumentacji cen transferowych.
W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.
WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.
MIEJSCE SZKOLENIA
Szkolenie online – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.
CENA SZKOLENIA
Koszt szkolenia : 370zł brutto/os. Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf). Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem.
ZGŁOSZENIA
Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres szkolenia@kosacka.pl
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791
Uwaga! Jeżeli Państwa udział w szkoleniu jest finansowany w całości lub częściowo ze środków publicznych prosimy o dołączenia do zgłoszenia wypełnionego oświadczenia.
Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Szkolenie przeznaczonych dla działów kadrowo-płacowych, księgowych, doradców podatkowych.
OPŁATY
Opłaty przekazujemy na konto:
DK Wydawnictwo Sp. z o.o.
ul. Graniczna 83, 15-635 Białystok
54 1540 1216 2054 9147 9738 0001
W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia
ANKIETA
Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: szkolenia@kosacka.pl. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelkie uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.
REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: szkolenia@kosacka.pl
Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.