Zapraszamy Państwa na szkolenie online
Ustawa o rachunkowości – zmiany od 2025r.
Wykładowca: Iwona Naumczyk
Termin: 10 stycznia godz. 10.00-15.00
Cena: 370 zł zw. z VAT
INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM
-
Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo
-
Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
-
W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
-
Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.
CEL SZKOLENIA
Szkolenie ma na celu omówienie najnowszych zmian w ustawie o rachunkowości, które wejdą w życie od 2025 roku, oraz przedstawienie ich wpływu na sporządzanie sprawozdań finansowych za lata 2024/2025.
Uczestnicy dowiedzą się, jak dostosować procesy księgowe do nowych regulacji, uniknąć potencjalnych błędów i zoptymalizować prowadzenie ksiąg rachunkowych w świetle nowelizacji
ADRESACI SZKOLENIA
- głównych księgowych,
- pracowników działów księgowych i finansowych,
- biegłych rewidentów,
- doradców podatkowych,
- właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw,
- osób odpowiedzialnych za sprawozdawczość finansową i podatkową.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zmiany dotyczące sprawozdań jednostek małych i mikro
- Zasady sporządzania sprawozdań finansowych według załączników nr 5 i 4 po nowelizacji.
- Uproszczenia dla małych i mikro jednostek: porównanie przepisów przed i po nowelizacji.
- Na co należy zwrócić uwagę przy ujmowaniu i wycenie aktywów i pasywów?
2. Przygotowanie sprawozdań finansowych z uwzględnieniem nowelizacji
- Zasady sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat po zmianach.
- Wskazówki, jak dostosować sprawozdania do nowych wymogów.
3. Zmiany w progach i limitach prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz badania sprawozdań finansowych
- Nowe limity dotyczące prowadzenia ksiąg rachunkowych.
- Wpływ zmian na obowiązki związane z badaniem sprawozdań finansowych.
4. Nowe sprawozdania finansowe za 2024 r.
- Omówienie nowych wymaganych sprawozdań, w tym sprawozdania z podatku dochodowego.
- Jakie zmiany w strukturze i formie sprawozdań wprowadza nowelizacja ustawy?
5. Sprawozdawczość ESG w świetle prawa bilansowego
- Istota i znaczenie sprawozdawczości ESG (Environmental, Social, Governance).
WYKŁADOWCA
Iwona Naumczyk – biegły rewident z uprawnieniami ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania oraz ukończonym programem Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, które zapewnią Państwu dostęp do unikalnej wiedzy, doświadczenia i nowoczesnych rozwiązań.
Od 20 lat związana jest z biznesem, księgowością, kontrolingiem i zarządzaniem finansami w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych.
Swoją karierę zaczynała w biurze rachunkowym i audycie. Następnie przez wiele lat pełniła funkcję Głównej Księgowej, Kontrolera Finansowego i Dyrektora Finansowego w międzynarodowych korporacjach, w których skutecznie realizowała strategię finansową, optymalizowała płynność finansową, wspierała strategie sprzedażowe, politykę inwestycyjną, politykę zatrudnienia oraz optymalizowała procesy operacyjne.
Posiada ona doświadczenie w tworzeniu od podstaw procesów kontrolingowych, budowaniu systemów raportowania zarządczego, restrukturyzacji działów księgowych, wdrażaniu systemów księgowo – finansowych ERP oraz ich usprawnianiu. Od wielu lat zajmuje się też rozliczeniem pod względem ekonomiczno – podatkowym projektów inwestycyjnych w Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.
MIEJSCE SZKOLENIA
SZKOLENIE ONLINE – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.
CENA SZKOLENIA
370 zw. z VAT
Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf). Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem.
ZGŁOSZENIA
Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres szkolenia@kosacka.pl
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791
Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Szkolenie przeznaczonych dla działów kadrowo-płacowych, księgowych, doradców podatkowych.
OPŁATY
Opłaty przekazujemy na konto:
DK Szkolenia Sp. z o.o.
Graniczna 83, 15-635 Białystok
49 1750 0009 0000 0000 3038 4172
W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia
ANKIETA
Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: szkolenia@kosacka.pl. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelki uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.
REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: szkolenia@kosacka.pl
Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.