Ustawa o rachunkowości – zmiany od 2025r.

Zapraszamy Państwa na szkolenie online

Ustawa o rachunkowości – zmiany od 2025r.
Wykładowca: Iwona Naumczyk
Termin: 10 stycznia godz. 10.00-15.00
Cena: 370 zł zw. z VAT


INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM

  • Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo

  • Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.

  • W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.

  • Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.


CEL SZKOLENIA

Szkolenie ma na celu omówienie najnowszych zmian w ustawie o rachunkowości, które wejdą w życie od 2025 roku, oraz przedstawienie ich wpływu na sporządzanie sprawozdań finansowych za lata 2024/2025.

Uczestnicy dowiedzą się, jak dostosować procesy księgowe do nowych regulacji, uniknąć potencjalnych błędów i zoptymalizować prowadzenie ksiąg rachunkowych w świetle nowelizacji


ADRESACI SZKOLENIA

  • głównych księgowych,
  • pracowników działów księgowych i finansowych,
  • biegłych rewidentów,
  • doradców podatkowych,
  • właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw,
  • osób odpowiedzialnych za sprawozdawczość finansową i podatkową.


PROGRAM SZKOLENIA

1. Zmiany dotyczące sprawozdań jednostek małych i mikro

  • Zasady sporządzania sprawozdań finansowych według załączników nr 5 i 4 po nowelizacji.
  • Uproszczenia dla małych i mikro jednostek: porównanie przepisów przed i po nowelizacji.
  • Na co należy zwrócić uwagę przy ujmowaniu i wycenie aktywów i pasywów?

2. Przygotowanie sprawozdań finansowych z uwzględnieniem nowelizacji

  • Zasady sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat po zmianach.
  • Wskazówki, jak dostosować sprawozdania do nowych wymogów.

3. Zmiany w progach i limitach prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz badania sprawozdań finansowych

  • Nowe limity dotyczące prowadzenia ksiąg rachunkowych.
  • Wpływ zmian na obowiązki związane z badaniem sprawozdań finansowych.

4. Nowe sprawozdania finansowe za 2024 r.

  • Omówienie nowych wymaganych sprawozdań, w tym sprawozdania z podatku dochodowego.
  • Jakie zmiany w strukturze i formie sprawozdań wprowadza nowelizacja ustawy?

5. Sprawozdawczość ESG w świetle prawa bilansowego

  • Istota i znaczenie sprawozdawczości ESG (Environmental, Social, Governance).


    WYKŁADOWCA

    Iwona Naumczyk – biegły rewident z uprawnieniami ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania oraz ukończonym programem Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, które zapewnią Państwu dostęp do unikalnej wiedzy, doświadczenia i nowoczesnych rozwiązań.

    Od 20 lat związana jest z biznesem, księgowością, kontrolingiem i zarządzaniem finansami w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych.

    Swoją karierę zaczynała w biurze rachunkowym i audycie. Następnie przez wiele lat pełniła funkcję Głównej Księgowej, Kontrolera Finansowego i Dyrektora Finansowego w międzynarodowych korporacjach, w których skutecznie realizowała strategię finansową, optymalizowała płynność finansową, wspierała strategie sprzedażowe, politykę inwestycyjną, politykę zatrudnienia oraz optymalizowała procesy operacyjne.

    Posiada ona doświadczenie w tworzeniu od podstaw procesów kontrolingowych, budowaniu systemów raportowania zarządczego, restrukturyzacji działów księgowych, wdrażaniu systemów księgowo – finansowych ERP oraz ich usprawnianiu. Od wielu lat zajmuje się też rozliczeniem pod względem ekonomiczno – podatkowym projektów inwestycyjnych w Specjalnej Strefie Ekonomicznej.


    WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU

    Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.


    MIEJSCE SZKOLENIA

    SZKOLENIE ONLINE – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.


    CENA SZKOLENIA

    370 zw. z VAT
    Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf).  Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem. 


    ZGŁOSZENIA

    Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres szkolenia@kosacka.pl

    Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791

    Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych

    Szkolenie  przeznaczonych dla działów kadrowo-płacowych, księgowych, doradców podatkowych.


    OPŁATY

    Opłaty przekazujemy na konto:

    DK Szkolenia Sp. z o.o.

    Graniczna 83, 15-635 Białystok

    49 1750 0009 0000 0000 3038 4172

    W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia


    ANKIETA

    Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: szkolenia@kosacka.pl. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelki uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.


    REKLAMACJA

    Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: szkolenia@kosacka.pl

    Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

    Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.

      Zapisz się na szkolenie

      Dane szkolenia:



      Dane uczestników (co najmniej jeden):
















      Dane zamawiającego:







      Powiązane wpisy