Zapraszamy Państwa na szkolenie online
Najem prywatny
Wykładowca: Izabela Leśniewska
Termin: 13 października godz. 9.00-14.00
Cena: 350 zł brutto/os.
INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM
- Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo
- Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
- W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
- Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.
CEL SZKOLENIA
Analiza aspektów podatkowych na gruncie podatku dochodowego oraz podatku VAT najmu majątku firmowego i prywatnego
Korzyści
Umiejętność:
1) właściwego doboru formy opodatkowania dla najmu,
2) właściwego naliczania podatku dochodowego i podatku VAT,
3) stosowania ulg i odliczeń w najmie firmowym i prywatnym
WYKŁADOWCA
Izabela Leśniewska jest doradcą podatkowym o numerze wpisu 07463, zatrudnionym w Kancelarii Doradztwa Podatkowego Alo-2 sp. z o.o. Jest ona specjalistką od tarczy antykryzysowych i rozliczeń podatkowych z tym związanych, a także autorką artykułów na stronie prawo.pl i ekspertką w Rzeczpospolitej. Przeprowadza ona szkolenia nt. Polskiego Ładu, a w szczególności składki zdrowotnej i ulgi dla klasy średniej w różnych oddziałach Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Wystąpiła również na konferencjach zorganizowanych przez Uniwersytet Łódzki (13 grudnia 2021 r.) i Akademię Ekonomiczną w Poznaniu (15 grudnia 2021 r.)
Prelegent podczas 155 Konferencji Podatkowej w Centrum Dokumentacji I Studiów Podatkowych na Uniwersytecie Łódzkim
WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.
MIEJSCE SZKOLENIA
SZKOLENIE ONLINE – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.
CENA SZKOLENIA
350 zł brutto/os.
Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf). Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem.
ZGŁOSZENIA
Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres [email protected]
Uwaga!
Jeżeli Państwa udział w szkoleniu jest finansowany w całości lub częściowo ze środków publicznych prosimy o dołączenia do zgłoszenia wypełnionego oświadczenia
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791
Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych
OPŁATY
Opłaty przekazujemy na konto:
DK Wydawnictwo Sp. z o.o.
ul. Graniczna 83, 15-635 Białystok
54 1540 1216 2054 9147 9738 0001
W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia
ANKIETA
Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: [email protected]. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelki uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.
REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: [email protected]
Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.