Zapraszamy Państwa na szkolenie online
AML w praktyce księgowego i biura rachunkowego
Wykładowca: Monika Markisz
Termin: 21 czerwca godz. 9.00-12.00
Cena: 220 zł zw. z VAT
INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM
- Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo
- Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
- W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
- Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.
CEL SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników szkolenia z przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w tym z najnowszymi interpretacjami organów podatkowych i wyrokami sądów powszechnych.
ADRESACI SZKOLENIA
księgowi, dyrektorzy finansowi, pracownicy działów finansowych.
PROGRAM SZKOLENIA
Program szkolenia:
- Przedstawienie źródeł prawa w zakresie przeciwdziałania prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu.
- Zdefiniowanie obowiązków jednostki obowiązanej do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
- Klasyfikacja klienta i czynniki ryzyka związane z klientem.
- Analiza, szacowanie i ocena ryzyka oraz dokumentowanie czynności podjętych w celu szacowania ryzyka.
- Bieżąca i okresowa analiza transakcji klienta.
- Cel i sposoby realizacji zasady „know your client”- identyfikacja i weryfikacja klienta, osoby upoważnionej do działania w imieniu klienta, beneficjenta rzeczywistego.
- Procedury powstępowania w odniesieniu do osób zajmujących eksponowane stanowiska polityczne, członków ich rodzin i ich współpracowników.
- Obowiązek raportowania i zawiadamiana organów (Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, prokuratury, inne).
- Szkolenie – obowiązki edukacyjne.
- Rejestr działalności na rzecz spółek i inne rejestry działalności regulowanej.
- RODO w obszarze AML
WYKŁADOWCA
Monika Markisz prowadzi kancelarię radcy prawnego i doradcy podatkowego w Lublinie, ale zdalnie współpracuje zdalnie z firmami z całej Polski. Na co dzień udziela porad przede wszystkim przedsiębiorcom, spółkom audytorskim i biurom rachunkowym. Od kilkunastu lat doradza przedsiębiorcom, których działalność wiąże się pośrednio lub bezpośrednio z branżą nieruchomości – deweloperom, inwestorom czy wynajmującym. Wspomaga również innowacyjne start-up’y. Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych. Specjalizuje się w prawie handlowym, gospodarczym, podatkowym i prawie pracy.
Prowadzi poczytnego i popularnego bloga www.podatki-dla-prawnika.pl. Stale prowadzi wykłady i szkolenia dla praktyków organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, uczy podatków aplikantów radcowskich i radców prawnych.
Monika Markisz stara się wykorzystać wiedzę teoretyczną, aby doprowadzić do stworzenia rozwiązań, które w praktyce będą legalne pod względem prawno-podatkowym. Interesuje ją nie tylko to, co dzieje się prawie czy w podatkach dzisiaj, ale również stara się przewidzieć skutki planowanych i podejmowanych rozwiązań w perspektywie kilku kolejnych lat.
WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.
MIEJSCE SZKOLENIA
SZKOLENIE ONLINE – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.
CENA SZKOLENIA
220 zw. z VAT
Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf). Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem.
ZGŁOSZENIA
Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres [email protected]
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791
Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Szkolenie przeznaczonych dla działów kadrowo-płacowych, księgowych, doradców podatkowych.
OPŁATY
Opłaty przekazujemy na konto:
DK Szkolenia Sp. z o.o.
Graniczna 83, 15-635 Białystok
49 1750 0009 0000 0000 3038 4172
W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia
ANKIETA
Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: [email protected]. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelki uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.
REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: [email protected]
Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.