Zapraszamy Państwa na szkolenie online
Bilansowe zamknięcie roku 2024
Wykładowca: biegły rewident – Iwona Naumczyk
Termin: 12 grudnia 2024 , godz. 10.00-15.00
Koszt szkolenia: 350 zł
INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM
- Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo
- Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
- W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
- Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.
CEL SZKOLENIA
uporządkowanie wiedzy w zakresie obowiązków związanych z bilansowym zamknięciem ksiąg rachunkowych oraz sporządzeniem rocznego sprawozdania finansowego i sprawozdania z działalności.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie kierowane jest do Samodzielnych Księgowych i Głównych księgowych.
PROGRAM SZKOLENIA
I Bilansowe zamknięcie ksiąg rachunkowych
II Zamknięcie ksiąg rachunkowych – podstawa sporządzenia sprawozdania finansowego
III Inwentaryzacja
IV Ogólne zasady sporządzania sprawozdania finansowego
V Roczne sprawozdanie finansowe i sprawozdanie z działalności
VI Bilans, rachunek zysków i strat oraz wprowadzenie i dodatkowe informacje i wyjaśnienia
WYKŁADOWCA
Iwona Naumczyk – biegły rewident z uprawnieniami ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania oraz ukończonym programem Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, które zapewnią Państwu dostęp do unikalnej wiedzy, doświadczenia i nowoczesnych rozwiązań.
Od 20 lat związana jest z biznesem, księgowością, kontrolingiem i zarządzaniem finansami w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych.
Swoją karierę zaczynała w biurze rachunkowym i audycie. Następnie przez wiele lat pełniła funkcję Głównej Księgowej, Kontrolera Finansowego i Dyrektora Finansowego w międzynarodowych korporacjach, w których skutecznie realizowała strategię finansową, optymalizowała płynność finansową, wspierała strategie sprzedażowe, politykę inwestycyjną, politykę zatrudnienia oraz optymalizowała procesy operacyjne.
Posiada ona doświadczenie w tworzeniu od podstaw procesów kontrolingowych, budowaniu systemów raportowania zarządczego, restrukturyzacji działów księgowych, wdrażaniu systemów księgowo – finansowych ERP oraz ich usprawnianiu. Od wielu lat zajmuje się też rozliczeniem pod względem ekonomiczno – podatkowym projektów inwestycyjnych w Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.
MIEJSCE SZKOLENIA
Szkolenie online – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.
KOSZT SZKOLENIA
350zł brutto/os.
Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf). Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem.
ZGŁOSZENIA
Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres szkolenia@kosacka.pl
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791
Uwaga! Jeżeli Państwa udział w szkoleniu jest finansowany w całości lub częściowo ze środków publicznych prosimy o dołączenia do zgłoszenia wypełnionego oświadczenia.
Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych
OPŁATY
Opłaty przekazujemy na konto:
DK Wydawnictwo Sp. z o.o.
ul. Graniczna 83, 15-635 Białystok
54 1540 1216 2054 9147 9738 0001
W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia
ANKIETA
Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: szkolenia@kosacka.pl. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelkie uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.
REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: szkolenia@kosacka.pl
Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.