Bilansowe zamknięcie roku 2024

Zapraszamy Państwa na szkolenie online

Bilansowe zamknięcie roku 2024

Wykładowca: biegły rewident – Iwona Naumczyk

 Termin: 12 grudnia 2024 , godz. 10.00-15.00

Koszt szkolenia: 350 zł 


INFORMACJE TECHNICZNE O WEBINARIUM

  • Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo
  • Osoby, które zapiszą się na webinarium otrzymają w osobnym mailu zaproszenie z linkiem do webinarium.
  • W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań na czacie, które są zgodne z tematem webinarium.
  • Po webinarium Uczestnicy na adres mailowy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia szkolenia online.


 CEL SZKOLENIA

uporządkowanie wiedzy w zakresie obowiązków związanych z bilansowym zamknięciem ksiąg rachunkowych oraz sporządzeniem rocznego  sprawozdania finansowego i sprawozdania z działalności.


ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie kierowane jest do Samodzielnych Księgowych i Głównych księgowych.


PROGRAM SZKOLENIA

I Bilansowe zamknięcie ksiąg rachunkowych

II Zamknięcie ksiąg rachunkowych – podstawa sporządzenia sprawozdania finansowego 

III Inwentaryzacja

IV Ogólne zasady sporządzania sprawozdania finansowego 

V Roczne sprawozdanie finansowe i sprawozdanie z działalności 

VI Bilans, rachunek zysków i strat oraz wprowadzenie i dodatkowe informacje i wyjaśnienia 

 


    WYKŁADOWCA

    Iwona Naumczyk – biegły rewident z uprawnieniami ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania oraz ukończonym programem Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, które zapewnią Państwu dostęp do unikalnej wiedzy, doświadczenia i nowoczesnych rozwiązań.

    Od 20 lat związana jest z biznesem, księgowością, kontrolingiem i zarządzaniem finansami w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych.

    Swoją karierę zaczynała w biurze rachunkowym i audycie. Następnie przez wiele lat pełniła funkcję Głównej Księgowej, Kontrolera Finansowego i Dyrektora Finansowego w międzynarodowych korporacjach, w których skutecznie realizowała strategię finansową, optymalizowała płynność finansową, wspierała strategie sprzedażowe, politykę inwestycyjną, politykę zatrudnienia oraz optymalizowała procesy operacyjne.

    Posiada ona doświadczenie w tworzeniu od podstaw procesów kontrolingowych, budowaniu systemów raportowania zarządczego, restrukturyzacji działów księgowych, wdrażaniu systemów księgowo – finansowych ERP oraz ich usprawnianiu. Od wielu lat zajmuje się też rozliczeniem pod względem ekonomiczno – podatkowym projektów inwestycyjnych w Specjalnej Strefie Ekonomicznej.


    WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU

    Warunkiem uzyskania certyfikatu jest obecność na szkoleniu weryfikowana przez organizatora po jego zakończeniu.


    MIEJSCE SZKOLENIA

    Szkolenie online – uczestnicy otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy zaproszenie z linkiem do szkolenia.


    KOSZT SZKOLENIA

    350zł brutto/os.

    Cena obejmuje: wykład online, materiały szkoleniowe, certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia online ( w formacie pdf).  Opłaty prosimy dokonać najpóźniej dwa dni przed szkoleniem.


    ZGŁOSZENIA

    Na szkolenia mogą Państwo zgłosić się wysyłając wypełnioną kartę zgłoszeniową na adres szkolenia@kosacka.pl

    Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 85 831 13 30 lub 790 550 791

    Uwaga! Jeżeli Państwa udział w szkoleniu jest finansowany w całości lub częściowo ze środków publicznych prosimy o dołączenia do zgłoszenia wypełnionego oświadczenia.

    Doradca Podatkowy uczestniczący w naszym szkoleniu zdobywa 5 punktów do oceny podnoszenia kwalifikacji zawodowych


    OPŁATY

    Opłaty przekazujemy na konto:

    DK Wydawnictwo Sp. z o.o.

    ul. Graniczna 83, 15-635 Białystok

    54 1540 1216 2054 9147 9738 0001

    W tytule przelewu prosimy wpisać – temat oraz datę szkolenia


    ANKIETA

    Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety i przesłania jej na adres: szkolenia@kosacka.pl. Będziemy wdzięczni za Państwa ocenę i wszelkie uwagi, które pomogą nam polepszać jakość organizowanych przez nas szkoleń.


    REKLAMACJA

    Wszelkie reklamacje w zakresie niewykonania bądź nienależytego wykonania świadczonych przez nas usług szkoleniowych mogą Państwo zgłaszać drukując, wypełniając i podpisując formularz reklamacyjny przesyłając jego skan na adres: szkolenia@kosacka.pl

    Reklamację można składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

    Zasady zgłaszania reklamacji znajdą Państwo tutaj.

      Zapisz się na szkolenie

      Dane szkolenia:



      Dane uczestników (co najmniej jeden):
















      Dane zamawiającego:







      Powiązane wpisy